SK-Wonen

FAQ & Service

Heb je vragen rondom het bestellen, verzenden óf retouren van jouw smaakvolle en knusse items? Met service als uitgangspunt hebben we vast een aantal veelgestelde vragen voor je verzameld. Wist je bijvoorbeeld dat je bij ons extra lang retourrecht hebt?

Bestellen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

We bieden verschillende en veilige betaalmethoden aan. Zie alle betaalmogelijkheden hieronder. 

  • iDeal (Nederland)
  • Creditcard Visa / Mastercard
  • BanContact (België)
  • Klarna Achteraf Betalen
  • In3 - betaal in 3 termijnen

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja, om onze prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden zijn wij genoodzaakt bij een bestelbedrag onder de €50,- bezorgkosten in rekening te brengen. Bestel je een product (of meerdere) boven de €50,-, dan zijn de verzendkosten gratis.

Maar bij de meeste webshops zijn de bezorgkosten gratis? 

Dat lijkt maar zo. Bij 90% van de webshops zijn de bezorg- en retourkosten gewoon in de prijs meegerekend. Zo lijkt het erop dat je gratis bezorging- en retour krijgt, maar heb je ze toch betaalt.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Oeps, toch niet helemaal zeker over je bestelling? Neem zo snel mogelijk even contact met ons op, dan kijken we of we nog iets kunnen doen. Als je bestelling al doorgezet is voor drukwerk of met de post mee is, kunnen we er helaas niets meer aan veranderen. In dat geval adviseren we je tóch even te kijken of het leuk staat. Toch geen match? Dan kun je binnen 30 dagen retourneren!

Kan ik een afwijkend verzendadres invoeren?

Ja, zeker! In de winkelwagen kun je je bezorgadres wijzigen. Waar mogen we je smaakvolle item(s) naartoe sturen?

Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?

Nee, het is niet mogelijk om zelf een bezorgdatum of tijd te kiezen. 

Moet ik verplicht een account aanmaken?

Nee, een account aanmaken is niet verplicht. Je kunt ook een bestelling plaatsen zonder een account. 

Ik heb geen bevestiging of factuur van mijn bestelling ontvangen?

Als je een bestelling geplaatst hebt wordt er normaliter automatisch een bevestiging en factuur naar het door jou opgegeven e-mailadres gestuurd. Als je niets hebt ontvangen dan verzoeken wij je vriendelijk eerst naar onderstaande oorzaken te kijken:

  • De e-mail is in je spambox / map ongewenst terecht gekomen. Ook vervolg e-mails over o.a. de verzendbevestiging kunnen dan hierin terecht komen. 
  • Je hebt het verkeerde e-mailadres opgegeven of er staan fouten in het opgegeven e-mailadres.

Heb je de bovenstaande punten nagelopen en is dat het probleem niet? Neem dan contact met ons op via 085-0645 044. (di t/m vr, 10:00 uur – 17.00 uur) of stuur een e-mail naar service@sk-wonen.nl.

Bezorgen & Retourneren

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden (gratis boven de €50,-) standaard binnen Nederland en België.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Dat hangt af van het product. Op de productpagina van jouw product hebben we dit zo specifiek mogelijk aangegeven.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Heb je na 3 werkdagen (na verzendbevestiging) je product nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een mail naar service@sk-wonen.nl. Wij helpen je dan zo spoedig mogelijk verder.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Is jouw meubel of accessoire toch geen match met de rest van je interieur? Jammer! In dat geval mag je het binnen 30 dagen retourneren. Wel hebben we de eis dat het product in de staat moet zijn waarin je het hebt ontvangen.

Algemeen

Welk garantietermijn hanteren jullie?

Voor alle producten die je bij ons koopt geldt een garantietermijn van minimaal 1 jaar*. De garantie is afhankelijk van het gekozen product en bij sommige producten hanteren wij een garantietermijn van 2 jaar. Je kunt informatie over de garantietermijn vinden bij het desbetreffende product. Onder de garantietermijn en de wettelijke garantie valt uiteraard niet de schade die door eigen schuld/handelen van de klant is ontstaan. Bijvoorbeeld: het buiten ophangen/plaatsen van producten, tenzij specifiek is vermeldt dat de producten geschikt zijn voor buitenshuis, het niet correct ophangen van wanddecoraties, producten gebruiken waarvoor zij niet geschikt zijn.

*Dit geldt niet voor producten onder de €25,-, aangezien dit producten zijn met een minimale waarde. Wel geldt de wettelijke garantie en dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Winkelwagen
De waardering van sk-wonen.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 2 reviews.